Tilmeldingsfrist for at kunne stemme til det digitale valg
Tilmeldingsfrist for at kunne stemme til det digitale valg d. 7. februar kl. 12.00
Sådan tilmelder du dig valget
Klik her for at tilmelde dig valget
Selve valget foregår digitalt med en afstemning. Der kan afgives stemmer i perioden fra d. 14. februar kl. 12.00 til d. 28. februar kl. 12.00. Alle stemmeberettigede vil modtage et personligt link til afstemningen umiddelbart op til.
I tilmeldingen vil du blive bedt om at udfylde:
- kontaktoplysninger på den foreningsrepræsentant, der stiller op og/eller skal stemme
- oplysninger om foreningen
- kontaktoplysninger på en anden person i foreningen
Som stemmeberettiget og kandidat vil du d. 14. februar få tilsendt et link til den digitale afstemning, som foregår via et digitalt skema.
En forening kan kun tilmelde én repræsentant til at stemme. Hvis foreningen opstiller en kandidat, er det kandidaten, der er stemmeberettiget.
Hver stemmeberettigede har 9 stemmer. Spørgeskemaet vil på forhånd være sat op til det maksimale antal stemmer. Du kan ikke afgive mere end én stemme pr. kandidat. Du behøver ikke bruge alle dine 9 stemmer (retningslinjernes §6).
Efter d. 28. februar kl. 12 kan sekretariaterne se, hvilke kandidater, der har fået flest stemmer. De 15 kandidater med flest stemmer indstilles til lokaludvalget.
Tøv ikke med at kontakte os, hvis I har spørgsmål. Skriv til aoelu@kk.dk eller ring på 28 11 94 54